Create your own banner at mybannermaker.com!

BELIA BATU MANIKAR DI PROGRAM KEPIMPINAN KENDIRI 2009





Persatuan Belia Interaksi (PBI) Batu Manikar telah menyertai Program Kepimpinan Kendiri Belia 2009 yang telah diadakan pada 12 - 14 Ogos 2009 yang lepas di Lawas, Sarawak. Program ini dianjurkan oleh Jabatan Belia Dan Sukan Wilayah Persekutuan Labuan. Seramai 4 orang belia PBI yang menyertai program tersebut iaitu :-

1. MOHD. ZULKIFLI BIN SABTU
2. AKMAL NIZAM BIN MAGAL
3. MOHD. NORZAMREY BIN SAHARI
4. AWGKU YAHYA BIN PG. OMAR


Mohd. Zulkifli telah dipilih sebagai Penghulu dalam program tersebut dan di dalam ucapannya ketika perasmian penutupan majlis tersebut, beliau telah mengucapkan setinggi-tinggi penghargaan serta terima kasih kepada JBS W.P. Labuan kerana telah menganjurkan program yang berguna kepada para belia, khususnya warga belia W.P. Labuan.

Dengan adanya kursus-kursus seperti ini, belia PBI diharap dapat bangkit dan terus melangkah ke hadapan demi pembangunan belia Batu Manikar. Kenyataannya sekarang, Kampung Batu Manikar tidak ketandusan pemimpin, malah dari sehari ke sehari wajah-wajah kepimpinan akan datang semakin menyerlah dan pasti akan membawa Kampung Batu Manikar ke satu mercu kegemilangan satu hari nanti.





SYABAS & TAHNIAH.... PBI akan terus maju!.... Batu Manikar BOLEH!

0 comments: