Create your own banner at mybannermaker.com!

ISMAIL HJ. SAMAD - WAKIL PEJABAT PARLIMEN BAGI KG. BATU MANIKAR

17 FEBRUARI 2009(Sumber Gambar :- SERAMAI 27 ORANG MENERIMA PERLANTIKAN WAKIL PEJABAT PARLIMEN DI SEMUA KAMPUNG WP LABUAN, http://yussofmahal.blogspot.com/ )


Seramai 27 orang telah dilantik sebagai wakil Pejabat Parlimen bagi memastikan program pembangunan masyarakat dapat dilaksanakan dengan berkesan. Tidak ketinggalan di Kampung Batu Manikar, Saudara Ismail Hj. Samad, telah dilantik sebagai Wakil Pejabat Parlimen. Sepertimana yang dinyatakan sebelum ini, perlantikan tersebut bukanlah untuk menggantikan ketua kampung tetapi adalah untuk membantu dengan lebih berkesan lagi dalam memastikan perancangan kerajaan di kawasan Parlimen Labuan.

Dengan perlantikan Saudara Ismail nanti, mudah-mudahan dapat bekerjasama dengan K.K Pg. Ismail dalam memajukan pembangunan di kampung tanah tumpah kelahiran kita ini Batu Manikar. Pastinya gabungan tenaga golongan muda dengan golongan yang berpengalaman ini akan lebih menjadi padu dan kuat, serta seterusnya dapat menjadikan Kampung Batu Manikar sebagai kampung contoh.

Tahniah Saudara Ismail Samad.
Daripada JKKK Kampung Batu Manikar, W.P. Labuan.

2 comments:

Ramlen Salleh said...

Mudah-mudahan Batu Manikar akan mempelopori usaha menyatukan kerjasama Ketua Kampung dengan Wakil parlimen yang dilantik.. biar jadi contoh kampung-kampung yang lain..

JKKK said...

TQ gagak... atas sokongan... jgn lupa program mac nanti...